petak, 13. travnja 2012.

Cupcakes od limuna i kokosa


Zbilja me nitko i ništa nije moglo pripremiti na šok i zahtjevnost ove nove uloge u kojoj sam se našla. Naša mala ribica je stigla 15. veljače i od tada mi se život preokrenuo naglavačke.
Jasno je da u takvoj situaciji blog kotira vrlo nisko, pa ako nije na samom dnu liste prioriteta, a onda je negdje na njenom dnu.
Vjerujem da takva situacija nije stalna i da ću s vremenom ipak pronaći vremena za kuhanje i fotografiranje, ali za sad takve aktivnosti su na počeku. Što mogu, nisam se snašla baš u ulozi žene, majke, kraljice pa onda na nekim područjima opasno štekam.
Uz blog sam se odrekla još nekih svakodnevnih aktivnosti kao što su ispijanje kave, ručanje za stolom, spavanje, češljanje… I tako uglavnom sve vrijeme provodim brojeći pelene. :)


E sad uz sve ovo veselje u kojem sam se našla bi kao trebala paziti i na prehranu, pa ne prođe dan mi neko ne da „dobronamjeran“ savjet o tome što bi dojilje trebale, odnosno ne bi trebale jesti. Kako stvari za sada stoje jedine su sigurne piletina i riža. Evo posljednje što sam čula je da treba izbjegavati slatko, a o tome da su agrumi zabranjeni dok se doji sam slušala još u prvim mjesecima trudnoće. Kako sam ja odlučila ipak vjerovati suvremenim znanstvenim spoznajama, a ne babljim pričama jedem apsolutno sve pa i ovu slatko agrumastu „zabranjenu“ kombinaciju. ;) Uostalom slatko mi nevjerojatno paše pa ne vidim zašto bi se od nečega susprezala u ovom i onako stresnom razdoblju.


Jedva sam uhvatila dovoljno vremena da napravim ove kolačiće, a kad se još ukazala i prilika da ih fotkam obuzela me neka vrsta euforije. Recept je jako jednostavan i ovo se smuti za čas, dok beba spava, tako da ovu kombinaciju možete koristit kao last minute fix kad vam očajnički treba slatkoga. Kombinacija limuna i kokosa mi je se jako sviđa iako inače nisam ljubitelj limunastih kolača. Ako niste oduševljeni kombinacijom ovaj recept trpi beskrajno eksperimentiranje sa sezonskim voćem i raznim orašastim plodovima. Kolači su osvježavajući, ali su opet i dovoljno slatki da zadovolje najveće ovisnike.
Ako vam se baš neda petljati s pojedinačnim kolačićima izlijte smjesu u kalup za tortu, pečen premažite kremom, a može proći i bez kreme posipan šećerom u prahu i eto vam još jednostavnijeg deserta. U svakom slučaju ovo je vrlo brz i jednostavan desert koji uz samo malo mašte može biti ovaj dopadljivi cupcake ili obični biskvit za poslije ručka.


SASTOJCI 
za biskvit 
200 g brašna 
70 g kokosovog brašna 
1 prašak za pecivo 
prstohvat soli 
3 jaja 
200 g šećera 
1 vanilin šećer 
1 limun sok i ribana korica 
1 žlica konzervirane korice limuna ili džema od limuna 
150 ml ulja 
150 ml jogurta 

za kremu 
500 ml slatkog vrhnja 
3 žlice šećera u prahu 
sok 1 limuna 
10 g (pola vrećice) želatine fix ili šlag fixa 

POSTUPAK 
za biskvit 
  • Izmiješajte brašno, kokosovo brašno, prašak za pecivo i prstohvat soli. 
  • U drugoj posudi miješajte jaja, šećer i vanilin šećer dok jaja ne postanu pjenasta i svijetla. 
  • Dodajte sok i koricu limuna, konzervirani limun ili džem, ulje i jogurt pa sve još malo promiješajte. 
  • Na posljetku postepeno umiješajte mješavinu brašna i kokosa. 
  • Kalup za muffine obložite papirnatim košaricama pa svaku napunite smjesom. Ne punite košarice skroz do vrha jer ova smjesa jako raste u pečenju. 
  •  Pecite u prethodno zagrijanoj pećnici pri 180 stupnjeva oko 20 minuta. 
  • Pečene kolače izvadite iz kalupa, pustite ih da se ohlade pa ih premažite pripremljenom kremom. 
 za kremu
  • Tucite slatko vrhnje i 10 g grama želatine fix ili šlag fixa. 
  •  Kad vrhnje postane čvrsto dodajte šećer i sok jednog limuna te nastavite miksati dok ne dobijete jako čvrstu kremu. 
  •  Kremu prebacite u slastičarsku vrećicu pa istiskujte po malo na svaki kolačić.

Broj komentara: 25:

Tamara kaže...

krasni su :)
čestitam ti još jednom i vjerujem da nemaš vremena skoro ni za što drugo, ali isto tako znam da uživaš u svim tim čarima ;)
Veliki pozdrav vam šaljem!

Nevena Buljan kaže...

Čestitam ti još jednom od srca! :-))) a moram ti reć da fotke ovaj put odišu nečim novim, fali mi sad riječi da to opišem, ali nekako su mi prekrasne! kolačići su baš slatki i kao što kažeš, brzo gotovi.. pusa

Anja kaže...

Cupcakesi su prekrasni, možda zato jer obožavam kokos pa podsvjesno volim sve s njim :D
Puno sreće s bebom. :)
Pozdrav :)

Nina kaže...

Cestitam na prinovi,ja sam to prosla prije 14 godina,i jos uvijek se vrlo dobro sjecam stresa:)
Ja sam izbjegavala samo grah,a jela sam sve ostalo i beba mi nikada nije imala grceve,slusaj samo sebe i radi po osjecaju,jer majcinski instikt je nesto sto niti jedna knjiga ne moze nauciti:)
Kolacici su super,taman za nedjeljno popodne;)
Drzi se i uzivaj u svojoj bebi,tako brzo narastu... :*

Tina V. kaže...

Čestitke od sveg srca :)))
Cupcakes izgledaju predivno, jako volim kokos :)

Snježa kaže...

Oh, draga moja!
To je tek početak a što te sve čeka vidjeti ćeš! Preživjeti ćeš ti to i mi smo! Naravno, niko od nas nije znao što ga čeka ali, možda je i draž u tomu. Slušaj samo sebe i polako! Uživaj u svakom trenutku jer, vjeruj mi, tako brzo prođe i nisi se okrenuo a oko tebe su veliki ljudi.
Iskrene čestitke, još jedan put i ozbiljno, živi i pamti svaki trenutak sa svojom malenom! A kolačići i tvoje sličice su mi predivni a meni se jako sviđa ta limun-kokos kombinacija!

Cynical Romantic kaže...

čestitke na bebici!

leeloo kaže...

sretno s bebicom :))

Mare kaže...

odlicno ti to sve stizes :))).
kombinacija mi se svidja, vjerujem da su osvjezavajuceg okusa. ponovno jedan recept koji cu morati sto skorije isprobati :).
fotografije su prelijepe (a i kolacici) pa se nadam da ces ipak uspjeti povremeno puniti i blog novim postovima ;)

Miki kaže...

CESTITAM!!!! Bas jucer sam razmisljala o tebi i terminu porodjaja... Jako dobro znam kako ti je sada, meni je sve sveze. :) Drzi se i uzivaj! :)

Knjiški Moljac kaže...

Čestitam još jednom!
Na sve ćeš se navići i uskoro ćete svi imati svoj uhodan ritam a samim tim će biti i više vremena za mamu i njene hobije!
Uživam u prelepim fotografijama, i drago mi je što si ponovo tu :)))

Gordana kaže...

Prekrasni su, kokos, pa limn, sve sto volim. Slike su fantasticne.

Dunja kaže...

Iskrene čestitke!
Uživaj u svakom trenutku, bebica će začas odrasti. Kolačići prekrasni.

Dajana kaže...

Čestitam od srca! Ostao mi je urezan u sjećanje savjet jednog američkog pedijatra, "kad vam se situacija čini bezizlazna, dijete ne prestaje plakati, kad zamalo poželite baciti ga kroz prozor, sjetite se da će grčevi vrlo brzo nestati, da se nećete niti okrenuti a već će imati 3, 6 mjeseci, godinu, dvije, i prije nego se snađete već 18 godina i odlazit će od kuće. Stoga, uživajte u svakom trenutku."
Ja (na sreću) nisam bila okružena "dobronamjernim" savjetima, jela sam sve što mi se jelo (izbjegavajući samo kritične namirnice koje izazivaju eventualno alergije), pila kavu, a da nikad nisam probdjela noć jer djeca nisu spavala, niti mi je ijedno dijete imalo grčeve. Samo slijedi svoj instinkt i ne možeš pogriješiti. Želim ti da brzo pronađeš svoj ritam i počneš istinski uživati u svakom trenutku, ne prepusti se lijenosti, u smislu da se zatvoriš u kuću, što više vremena provodiš vani (a i godišnje doba ti ide u prilog) to ćeš se bolje osjećati sama sa sobom.
Uz ove prekrasne muffine, sigurno ti se barem malo popravilo raspoloženje, jel da?

Tamara kaže...

Čestitke na tvojoj mrvici, i da, iz osobnog iskustva,moja mrva sad ima 16 mjeseci, vremena će biti sve manje i manje a obaveza sve više i više...ali vrijeme brzo prolazi pa ga iskoristi najbolje što možeš..barem ono slobodno a to je odmor!!Sretno !!

a kolačići su slatki, volim kokos i vjerujem da bi mi se svidjela ova kombinacija!

mamajac kaže...

Čestitam! I sve razumem, i nerado se sećam svoje adaptacije na novu ulogu. I užasno me nerviralo kad mi neko kaže "ma, to prođe za tren, dok trepneš eto trećeg rodjendana..." A meni su u pitanju dani (tačnije noći), da ne kažem sati, kakve bre tri godine, to mi je jednako daleko kao i 30... Sad moji imaju 5 i 6, i umem i ja da ponekad kažem kako "sve to proleti", ali nikad nisam zaboravila kako je bilo na početku. Naprosto, ja nisam bila spremna, iako sam verovala da jesam. Nisam verovala da neko može da mi uzme 150% mog vremena, da će mi najnedostižniji san postati upravo SAN, a upravo se to desilo. Imala sam veliko razumevanje muža, koji kad dođe popodne s posla, ne zna kome pre suze da briše, bebi ili meni :) Odluka da odmah pravimo i drugu bebu je bila moja, i stigla je u onom ipak razumnom delu mozga, koji je znao da to ne učinimo odmah, da ćemo ostati na jednom detetu. Mužu nije trebalo dvaput reći, i kad je beba nije imala ni 6 meseci, ja opet zatrudnela. Onda dve bebe, različitog uzrasta i potreba (15 meseci razlike), ali dalje je sve išlo lakše... Čim se ta razlika "smanjila", oni su postali ekipa, i mnogo volim što imaju jedno drugo, a različiti su potpuno, i nadopunjuju se... Udaljih se, htedoh reći samo da se jako dobro sećam tih prvih dana/meseci, i uprkos tome što većina mama ima samo najnežnija sećanja na taj period, ja nisam bila taj slučaj. Sad dragi kad hoće da me iznervira, samo mi pomene treće dete :)))
I da, jela sam sve što mi se jelo, oba puta, a s jednim prošla super što se tiče grčeva, a s drugim pakao do 5 meseci... Jedi šta ti prija, nikakve garancije nema da ćeš mnogo poboljšati ili pogoršati situaciju sa grčevima.

Veliki pozdrav za vaš trojac!
Maja

jubistacha kaže...

Čestitam Andrea, baš sam se pitala jel se beba rodila. Točno znam kako se osjećaš. Ja sam jela sve i nije bilo problema s dojenjem. Dapače još dojimo ;) (iako je meni već dosta toga i rado bih prestala...)

ninakuhinja kaže...

čestitam još jednom i sigurna sam da ćeš uskoro uhvatiti ritam s bebom i uspjeti posložiti rasporede, uživaj u ovim prekrasnim danima
cupcakesi su preslatki i slikice su jako lijepe

Tadeja kaže...

Da, želiš, voliš, htio si više nego išta na svijetu, ali kad se nađeš rasčupana naizmjence sa kuhačom i posranom pelenom u rukama i još ti vele, kaj pa ti si doma, niš' ne radiš, mogla bih nekoga za rit ugristi! O savjetima da ne govorimo, sva sreća pa nisam baš prijemčiva! :) Ali da sve vrijedi, vrijedi, neprocjenjivo. Odlično si ti to sve stigla, super i recept i fotkice! Ljubi ljepoticu i uživajte što više i u slatkom i u slanom i u kiselom. :)

Petra Kranjica kaže...

Čestitke na bebici! Samo polako veće ćete se naviknuti jedna na drugu i uhvatiti zajednički ritam. Krasan recept:)

moonea kaže...

Ja sam sigurna da tebi uloga majke ide jednako dobro kao i uloga vrsne kuharice :)
I blago tvojoj curici..odrastat će uz fina, zdrava jela, fine kolače..ovakve cupcakese. :)

I moj ''savjet'' ti je da jedeš ono što ti paše. Kad uživaš u hrani to se vidi i na tebi, i na tvom raspoloženju, samim time će i bebica više uživati s tobom :)

vesselinkata kaže...

Ако харесвате ръчно изработени бижута, моля заповядайте! http://thejewelryland.blogspot.it/

Mirjana Simic kaže...

Pridruzujem se Cestitkam!!!
Zdravlje ljubavi i smirenosti,sve ostalo je manje bitno..dok spava i ti odmori,doci ce vrijeme kada ces imati vise vremena za svoj hobi.
Uzivaj u svakom trenutku,jer to prolazi i ne vraca se vise a kolacica i fotki ce uvijek biti !!!!!

Zondra Art kaže...

Kolačići su prekrasni, a ja ću ih sigurno napraviti! :)
Pozdrav tebi i malenoj, uživajte jedna u drugoj... i slažem se sa Mirjanom vrijem brzo, prebrzo prolazi... sad je najljepše razdoblje... dok je tako mala.

Govorim iz iskustva jer imam dvije prekrasne curice kojima sam posvetila puno ljubavi i vremena, tek sad nakon godina koje su prošle... imam vremena za ono što volim... a tako ćeš i ti, polako ne brini... uživaj u bebici, klopaj ono što voliš i bit će sve ok. :)

Lijep pozdrav! :)

Aria kaže...

I ja ti čestitam od srca.
Mogu si misliti koliko si sretna sad, a s vremenom će sigurno opet biti i nešto vremena za blog.
I ja bi sve dala i već jedva čekam da budem mama.
A receptić je super, isprobat će se!
http://artonmyway95.blogspot.com/